måndag 7 oktober 2013

Ett litet steg mot en hel Svensk Klassiker

Whiii ... nu har jag gjort det! Jag har anmält mig till Öppet Spår!!! Därmed har jag tagit ett litet, litet steg mot en Svensk Klassiker.


Tog en bild på den här skylten under Lidingöloppet!

Vad fort det gick: Klick, klick, knapp och "Godkänn betalning"!
Ska JAG, moi!!!??? köra Öppet Spår??
Det här måste jag smälta.
Skulle någon ha frågat mig för bara något år sedan om jag ville åka skidor så skulle jag inte ens ha snuddat vid tanken på att åka hela Vasaloppet.

Jisses vad kul det känns! Måtte det bli en snörik vinter så jag hinner mata många mil i stakarmarna.

Dagens träning
LUNCH
Uppvärmnining löpning 2 km
Marklyft 3x8 reps 40 kg
Rodd i maskin 3x10 reps 20 kg
Hantelpress  3x10 reps 9 kg
Hantelpress incline 3x10 9 kg
Axlar + baksida axel 3x12 reps 5 kg
KVÄLL
Simning teknikövningar 30 min
18x25 m, 1 hård, 1 lös
6x25 m benspark
100 meter lös



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar